Iki Günüm ne de Renkli !

İki günüm ne de renkli geçti...

Sabah erkenden uyandım kahvaltı sonrası hemen taksi çağırdık ve Madlen tantiğim ,mamam ve babam ile birlikte doğru kabataş vapur iskelesine, Kınalı'da EJDERYAN ve AĞDERE ailesi Heybeli'de TARAKÇI son durağımız Büyük Ada'da ise ULİK ailesi bize katıldı ve Fayton ile tepeye daha sonra yürüyerek Aya Yorgi kilisesine çıktık.

Tepede Çekirdek Aile (:

Tabi dilekler dilendi, adaklar adandı !

Belgesel çekmeye de yeltendim ama olmadı  xD

Daha sonra orada ki restoran çok dolu olduğundan "Mavi" adlı restorana doğru yürüyerek yola koyulduk. Pek de bir güeldi...

Aile büyükleri (:

Tekrar faytonlar ile aşağı indik ve sokak çalgıcılarını dinlerken dondurmalarımızı yedik =)

Gece tekrar Klodin tantiklerde Poker masası kuruldu zorunlu olarak dağıtıcı olsam da 1-2 saat sonra kaçtım kurtardım kendimi.

Atari de PS3 yaptık "ödetmesine" Burak Elvan kardeşim çok büyük heyecanla teklif etmişti... Hesabı ödedi sağ olsun ! :D

Alen, Burak, Masis, Arno, Norayr önce LOTR daha sonra CS oynadık... Gecenin ilerleyen saatlerinde eve döndüm ve poker masası hala kuruluydu... Neyse yattık büyüdük :D

2. gün

Sabah uyandığımda kahvaltı masası hazır çaylarımız koyuluyordu ki en sevdiğim şeydir... =)
Daha sonra hazırlanıp motor iskelesine gittik daha motor beklerken güneşlenen biri vardı aramızda :D

Motorda ise bir güzel takıldı objektiflerimize..

Bu güzellik kimden geliyormuş sonradan öğrendik ;

Veee Burgaz adaya geldik. Daha sonra yürüyerek kalpazan kayaya çıktık ve inanılmaz bir manzara ve deniz bizi bekliyordu . Bir o kadar da soğuk olan denize girmeyi başardık... Baya bir eğlendik, tabi bazılarımız biraz daha fazla eğlendiler...

Çocuklar gibi eğlenen Sy. Karmen Davulciyan :)

Daha sonra Kalpazankaya Restoranda zarzor reserve edilmiş süpper manzaralı masamızda gerçekten uzun zamandır tatmadığımız lezzetteki mezelerimizi ve yemeğimizi yedikten sonra birçok reklam ajansından teklif almak üzere Hayko daydayıma olurda bir gün Facebook hesabı açmak gibi bir hata yapar ve kendini o dünyanın içinde bulursa, bir de profil resmi aramasın diye iyi bir çalışma yaptım işte budur ;

Neyse hepsi geldi geçti %190 doluluktaki bir vapurla kabataşa ordan da evimize geldik ben yaklaşık 1-25 saattir film seyret maç seyret derken şu yazıyı sürekli yarım bıraktım... Ama sonunda sonuna geldim galiba. Sadece Gezdim Gördüm yazısı yapmak istedim.... Affedin yarın coştururum artık zaten kayıt alıcam yarın yeni parçayı da yayınlarım...

Burdan Noraya sesleniyorum ;
Yol ortasından yürüdüm ben, bana göre değil kaldırım.
İçimdeki ölü çocukları, kürtajla aldırın ! xD  xD  xD  FreeStyle ! :D  Puan=9   !

Neyse Bu gün cuma o yüzden hiç bir mevzuya girmiycem zaten saat olmuş 00:38 Zoi açılmıştır. Millet kopuyodur. Nitekim nevizadede eğlenen insanlar, Ortaköyde boğaz kokusu ve kısılan müziğin tadını çıkartanlar.... ben ise burada bu bloğu hazırlıyorum PEH !

NOT: Prens adalarının EN KÜÇÜĞÜNDE 48 SAATTE HIC MI KARSILASILMAZ YAA !!! :(

Hadi görüşmek üzere! Sağlıcakla kalın ...
Harutyun Davulciyan
Harutyun Arto Davulciyan Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.